Terug naar Nieuws

Nieuwe huisstijl en website

Gepubliceerd op:
Nieuwe huisstijl en website

ART7 gaat een nieuwe fase in en daar hoort een creatieve, opvallende, opmerkelijke en onderscheidende huisstijl bij. Die is de afgelopen maanden ontwikkeld door Attent marketing uit Winschoten. Ook is er een nieuwe website gekomen in de look and feel van de nieuwe huisstijl.

Ons nieuwe logo bestaat uit een beeldmerk en een onderscheidend lettertype. Als u goed kijkt, ziet u in het beeldmerk zowel de A van ART7 als de snelweg. ART7 wordt de snelweg die letterlijk en figuurlijk energie oplevert. We willen bezoekers op reis laten gaan via een 'energie-tijdmachine' naar de toekomst door futuristische kunstwerken langs en op de A7 te plaatsen. Bezoekers inspireren en een unieke inkijk geven in alle mogelijkheden die ze onderweg naar de toekomst tegenkomen in het dagelijks leven. Ons nieuwe logo past hier goed bij.

We horen graag wat u ervan vindt!

DVHN: Andreas Blühm curator beeldenroute ART7, meer namen volgen later

DVHN: Andreas Bl├╝hm curator beeldenroute ART7, meer namen volgen later

Dagblad van het Noorden, 28 november 2019, Cultuurjournalist Joep van Ruiten, Directeur Andreas Blühm van het Groninger Museum is aangesteld als eerste curator voor Art7, een toekomstige beeldenroute langs de rijksweg A7. Bedoeling is dat Blühm nationaal én internationaal bekende kunstenaars gaat werven, zeggen initiatiefnemers Hans Nipshagen en Hans van der Stap van Art7. ,,Innovatieve kunstenaars die perfect aansluiten bij ons voorstel om de A7 te transformeren naar de grootste Europese kunstmanifestatie die bijdraagt aan de energietransitie.”
 
Trailer documentaire 'Van A7 naar ART7'

Trailer documentaire 'Van A7 naar ART7'

Marten van Holten maakt een documentaire over het project 'Van A7 naar ART7'. De trailer bekijkt u hier.
 

Op de hoogte blijven?

* verplichte velden